HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

zondag 17 februari 2013

Het begin



Welkom! Dit is het allereerste bericht op mijn kersverse blog!
                                                 
Geïnspireerd door de vele blogs die ik de laatste tijd gelezen heb, ben ik eindelijk zover om mijn haaksels met jullie te gaan delen. Daarnaast zal het ongetwijfeld ook regelmatig over mijn hondjes gaan, die hier bij me in de kamer liggen te dutten. Voor mijn internationale hondenliefhebbers- en handwerkvrienden schrijf ik zowel in het Nederlands als het Engels.

Mijn blog is nog in opbouw (en er is een hoop te leren over hoe dit allemaal werkt!), dus ik hoop dat jullie me over een tijdje nog eens bezoeken, dan is er vast nog wel meer te zien.

Hierboven een foto van de sneeuw kortgeleden hier langs de Kromme Rijn.

En dit is één van de amigurumi-popjes die ik de laatste tijd gehaakt heb. Het patroon kun je vinden op Ravelry: amigurumi-dog-3



Gisteren vierden we met de collega's het afscheid van een van ons die met welverdiend pensioen ging. Iedereen nam een hapje mee. Ik maakte deze simpele doch smakelijke kaasstengels.


En dit is een werkje waar ik op het moment mee bezig ben: een truitje voor het kindje van mijn broer dat binnenkort geboren wordt.


Als het klaar is, zal ik het hier laten zien.

Graag tot gauw! 

Welcome! My very first post on my new blog!
Inspired by the many blogs I've been reading lately, I finally decided that I want to share my crochet work with you. Besides that, you will also hear about my doggies, who are dozing here in the room with me. For the benefit of my international dog loving and crafting friends, I will write in both Dutch and English.

My blog is still being built (boy, there's a lot to learn about how all this works!) so please revisit me in some time, when it will no doubt be more interesting to look at :)

Today I share with you a picture of the snowy landscape near the Kromme Rijn river not far from here. The little yellow dog is one of the amigurumi dolls I have been making lately (pattern on Ravelry, http://www.ravelry.com/patterns/library/amigurumi-dog-3)
I made the cheese sticks for the farewell party of one of my colleagues who is retiring. And the last picture is of my current project: a sweater for my brother's new baby, who will be born very soon.

See you! 

5 opmerkingen:

  1. Congratulations on the new blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat met je blog !
    ik wil je graag gaan volgen, maar niet via email

    dat kan als je de gadget (via "indeling") volgers toevoegt

    ♥ José

    ps: dankjewel voor je steun mbt "jeweetwel" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. José, is dat de gadget 'volgers Google+'? Ik schijn dan zelf ook een Google Plus profiel te moeten aamaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, jij bent ook net een blog begonnen! Spannend he! Wat heb je een mooie honden, die laat ik morgen even aan mijn dochters zien en dat gehaakte uiltje, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk een blog dat net begint! Ben benieuwd naar je haken en honden verhalen.
    Ik ben zelf sinds oktober vorig jaar in blog-land aangekomen en gestart met een 365 dagen project. En daarna zijn er nog een paar bloggen bijgekomen...

    Ik ga je volgen!

    Groet, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!