HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

woensdag 3 juli 2013

100e bericht!

Dit is mijn 100e blogpost! Wie had dat gedacht een paar maanden geleden!

My 100th blogpost! Who'd have thought, a few months ago!

Vandaag wil ik mijn internationale vriendinnen van het hondenforum bedanken. Zij waren zo enthousiast over mijn haakwerk, en hebben me zo gestimuleerd (en doen dat nog) dat ik dit blog begonnen ben.

Dus: dank je wel, lieve Adrienne, Jo, Fiona, Lia, Lenke, Carmen, Clare, Laura, Jen, Ags, en de anderen die enthousiast waren!

Today I want to thank my friends from all over the world from the dog forum. They were so enthousiastic about my crochet work and stimulated me so much (still do!) that I started this blog.

So thank you so much, dear Adrienne, Jo, Fiona, Lia, Lenke, Carmen, Clare, Laura, Jen, Ags,
 and all the others who were enthousiastic about my work!

Vanuit Namibië kreeg ik gister (via teruggekeerde toeristen) een envelop met enkele bloemen en zaden uit die streek. Heel bijzonder! Ik heb meteen maar foto's gemaakt, want ze beginnen natuurlijk al uit elkaar te vallen. 'Ter inspiratie voor je haakwerk,' zeiden de twee vriendinnen uit zuidelijk Afrika. :-)

A special envelope arrived yesterday from Namibia (with the help of returning Dutch tourists) with some flowers and seeds from that area. Wonderful! I immediately took pictures, since they are already falling apart of course. 'Inspiration for your crochet'  my two friends from southern Africa said :-)

Wat een mooie kleuren en vormen!
What lovely colours and shapes!


 Zo kwamen ze aan, in een plastic tas.



Wat foto's op een neutrale ondergrond


Nog even op een mooi schoteltje:


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 100e berichtje!
    En wat gaaf, helemaal uit Namibië. Mooie foto's ook!
    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEfeliciteerd met je 100e blog, dat zijn er echt al veel!
    Ik zou zeggen op de volgende 100 ;)

    En prachtige dingetjes kreeg uit uit het hele verre wegge ;)

    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, 100! Goed bezig!
    Wat leuk die zaden enzo. Heel apart, en bijzonder om zo eens te zien.
    De grote pinda vormige dingen zijn leuk om open te maken en er een gelukspoppetje in te maken en en en....
    Haha 100 ideeën hopelijk geeft het jouw ook inspiratie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!