HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

zaterdag 17 augustus 2013

Bestellinkje en WIPs

Eergister kwam mijn bestelling met stukjes vilt binnen en wat andere spulletjes. Ik ben niet van plan echt veel met vilt te gaan werken, maar het leek me wel handig om een aantal verschillende kleuren te hebben. Dus heb ik het pakketje besteld met 30 kleuren in stukjes van 10x15. Daarnaast pailletjes en pareltjes voor Betty de Kip, en een voorraadje sleutelringen.


 En hier zien jullie twee WIPs (work in progress) waar ik mee bezig ben. Daarover een andere keer meer :-)



I received my order of small pieces of felt, a selection of 30 colours, and some other crafty stuff I will need.
And these are two of my WIPs that I will tell you about later :-)


2 opmerkingen:

  1. heerlijke spullen meid, en ik ben heeeeeeel benieuwd naar je WIP's x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes! Ik ben benieuwd naar je werkjes!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!