HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

vrijdag 2 augustus 2013

Kruidenpark Altenau

Het is wat rustig in blogland, en ook ik heb niet zoveel om over te schrijven. De hitte maakt dat ik weinig anders doe dan voor de ventilator zitten :-) Ik was wel heel blij met drie dagen normale temperaturen. Maandagochtend voelde het ineens alsof ik weer leefde! :-)

Ik heb wel gehaakt, maar dat is een projectje dat ik pas over flinke tijd met jullie kan delen, omdat het naar mensen wordt opgestuurd die op allerlei plaatsen op de wereld wonen. Er hoort zelfs een patroontje bij....

Ik zit nu met de mobiele airco unit aan. Na een ommetje van 10 minuten en vier verdiepingen trappen op, liepen de hondjes met hun tong op hun tenen en hoe ik er zelf aan toe ben zal ik jullie besparen.

Ik wilde vandaag een aantal foto's met jullie delen die ik in de vakantie heb gemaakt in Kräuterpark Altenau, het kruidenpark. Als je daar ooit bent: leuk om te bezoeken. Kost maar een paar euro en je kaartje is een maand geldig.

Het park, goudsbloemen, de kruidenpagode (met tentoonstelling over kruiden)

Roosjes, de kruidenwinkel, wel twintig soorten munt!




It's fairly quiet in Blog Country. I don't have a lot to write about either. The heat keeps me sitting in front of the fan :-) I was very happy that we had 3 days of more normal temperatures. I felt alive again! :-)

I did some crochet work, but that is a little project I can only share with you weeks from now, since it's been sent to people living all over the world. It will come with a pattern though :-)

I'm sitting here with the mobile a/c unit blowing cool ari. After walking for 10 mins and climbing four flights of stairs my dogs had their tongues on their toes and me too, in the non-literal sense.

Today I would like to share with you some of the pictures I took during my holiday, in the Herbal Park Altenau. If you are ever in Altenau, visit the park. It costs only a few euros and your ticket is valid for a month.


3 opmerkingen:

  1. Wauw, het ziet er inderdaad mooi uit daar. Vooral die Pagode.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig was het vandaag beter om uit te houden! Wat een mooie foto's heerlijk.
    20 soorten munt ?!? Wauw ik vond het gister al grappig dat ik er twee had gevonden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!