HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

maandag 14 oktober 2013

Boeddha & minibeertje op reis

Deze Boeddha heb ik gemaakt voor twee vriendinnen, waarvan de ene boeddhist is. Ze kwamen dit weekend op bezoek vanuit Schotland.


Is hij niet grappig? Ik heb dit patroon gevolgd: Little 'Uns Lotus Buddha. Ik had niet meer genoeg van het donkere paars, dus zijn zijn armen in het net iets lichtere paars dat ook voor zijn gezicht gebruikt is.
Hij krijgt nu een mooi plaatsje in hun cottage :-)

En toen ze dit minibeertje (patroon) zagen, wilden ze dat graag meenemen om cadeau te geven.

En zo ging het beertje mee terug naar Amsterdam in de trein.


Morgen gaan ze samen mee terug naar Schotland :-)

3 opmerkingen:

  1. wat lief en waardevol gebaar dat je speciaal voor je vriendinnen iets hebt gemaakt. zo hebben ze jou toch dichtbij als ze weer in Schotland zijn.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat ziet dat er leuk uit! :-)
    Zijn "JoFi" bij jou? Zou je hen de groeten willen doen van mij? Ik ben dan wel niet meer op het andere forum, maar ik denk nog regelmatig aan hen!!
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!