HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

donderdag 4 december 2014

Eindelijk weer eens iets gemaakt!

Hemel! Het is bijna een jaar geleden dat ik voor het laatst iets heb gemaakt en op mijn blog heb geschreven!

Heel lang had ik geen zin om te haken, en ook niets om over te schrijven. Sinds ik een paar weken geleden een tijdje geveld was door een flinke verkoudheid, ben ik weer gaan haken.

Het eerste wat ik heb gemaakt was een iets grotere versie van een beertje dat ik een jaar geleden had gemaakt. Dit was op verzoek van een vriendin.



Ik heb het regenbooggaren (Schoeller & Stahl Limone Color Tropical) dubbel gebruikt, en dit groen (Rico Creative Cotton) is een dikker garen dan van het origineel. Hieronder het eerdere beertje, Gulliver:





Gulliver is op dit moment nog steeds op reis rond de wereld. Hij is een tijdlang blijven steken in Namibië, maar zal hopelijk gauw op weg zijn naar Amerika.

Verder heb ik vandaag een kraamcadeautje afgemaakt voor een collega:




Het is het bekende patroon van Brittas Ami/Marmarel. 

Ik kan niet beloven dat ik weer vaak ga bloggen, maar ik ben momenteel een dekentje aan het haken voor een vriendin, en dat zal ik over een tijdje laten zien :-)

Groetjes!

2 opmerkingen:

  1. Hee wat leuk je weer eens tegen te komen in Blogland!! Schattig beertje heb je gemaakt en bij mij is het knuffeldoekjes-patroon nog steeds één die ik vaak gebruik (ken 'm wel zo'n beetje uit m'n hoofd ;-) ).
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, het is een perfect patroon voor kraamgeschenkjes!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!