HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

zaterdag 6 december 2014

Kiri


Ik heb in het verleden wel verteld over mijn hondjes, Kiri en Casimir. Helaas is Kiri terminaal ziek. :-( Ze heeft lymfeklierkanker en bovendien ook minstens een tumor in haar buik. Ze is net 12 geworden, wat veel te jong is voor een klein bastaardje.





Ze gaat achteruit en ik bekijk per dag of het nog gaat. Ze wordt wel steeds zwakker, wat wel moeilijk is om te zien, ze was altijd zo enorm energiek. Laatst zijn we weer eens naar de rivier gegaan. Ze had lol!




Ik heb een fietskarretje gekocht zodat ze mee kan naar het park terwijl Casimir lekker naast de fiets kan lopen.



't Is nog steeds een schatje, en nog steeds bitchy bij tijd en wijle :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!